Nejčastější otázky
Co se děje v případě poruchy čerpadla či jiné části? Zajišťujete servis?
Naše společnost jako jediná na trhu nabízí exkluzivní servis přímo u zákazníka a to do 24 hodin od nahlášení poruchy. Tento servis nabízíme jak záruční, tak pozáruční a za tuto službu neplatíte nic navíc.
Co je vše součástí systému?
Systém PRESSKAN zahrnuje plastovou šachtu, čerpadlo s drtičem nečistot, zpětnou klapku, kulový ventil, snímač hladiny a řídící automatiku THS.
Jsou šachty vhodné do zón s vysokou spodní vodou?
Ano, šachty PRESSKAN je možné osadit i v zónách s výskytem vysoké spodní vody, je však nutné ji obetonovat. Při objednávce je třeba oznámit, že šachta bude uložena v zóně s výskytem vysoké spodní vody. Poradíme, jak postupovat při montáži.
Jak si mohu systém Presskan objednat?
Kontaktujte nás, rádi Vám připravíme kalkulaci a domluvíme se na předání resp. na montáži přímo u Vás. Kontakt.tel.: +420 582 344 291, GSM: +420 777 730 130, e-mail: presskan@presskan.cz
Pokud mám jiné čerpadlo a chci vaše, jde to?
V tomto případě doporučuji kontaktovat naše obchodní zástupce, kteří tuto situaci posoudí. Každá nemovitost je jedinečná a navržené řešení musí vždy vyhovovat zejména uživateli dané nemovitosti.
Proč máte ve znaku raka?
Rak, jak známo, žije jen v čisté vodě. Naše společnost pomáhá k zlepšování životního prostředí a ochraně přírody. Díky nízkým investičním nákladům umožňujeme obcím dosáhnout na dotace i dofinancování velmi nákladného vybudování kanalizace a centrálního čištění odpadních vod.